loading...
هیات فوتبال بخش بن رود
alireza007 بازدید : 94 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

محمد علی میری مسول واحد داوران بخش بن رود از برگزاری کلاس توجیهی داوران بخش خبر داد:

 وی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی با آخرین قوانین و مقررات داوری وچگونگی چیدمان داوران درمسابقات جام ضیافت نور خواند.

میری افزود کلیه ی داوران بخش بن رود می بایست در روز پنج شنبه مورخ94/3/14 ساعت 18 درمحل دفتر هیات فوتبال دراین جسه شرکت نماییند.

 برای قضاوت دربازی های جام ضیافت نور حضور در این جلسه الزامی می باشد.

 

 

واحد داوران هیات فوتبال بخش بن رود

alireza007 بازدید : 123 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پس از برگزاری کلاس های داوری درجه سه درشهر ورزنه،امروز و با حضور مسولین ، جلسه ی اختتامیه ی این دوره در محل سالن اجماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه  برگزار شد.

 

لطفا به ادامه مطلب بروید

alireza007 بازدید : 186 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

 

پس از سه هفته تست گیری و بررسی وضیعت بازیکنان مختلف وپس از جلسه ی مسولین پایه وجوانان وآموزش هیات ٰٰ؛این نفرات  به تمرینات تیم ها دعوت شدند:

 

نفرات دعوت شده به تمرینات تیم فوتسال نوجوانان:

مهدی یزدی-هادی نامدار-سجادفاطمی-امیدباقری-رضاحیدری-ابوالفضل عطایی-مجتبی سعیدی-مهدی معصومی-علی صفری-جمیدرضا حبیب اللهی-مهدی محمدی-علیرضامحمدی-مهدی کریمی-علی صالحی-علیرضا حکیمی-محمدجوادابراهیمی

نفرات دعوت شده به تمرینات تیم فوتسال جوانان:

حمیدرضااحمدی-محسن رحمانی-هادی مرادی-محمدجوادعباسی-امیرحسین باقری-هادی شهباز-سجاداصغری-محمدجوادمحمودی-رسول حیدری-علیرضا محمدی-محمدکاظم زاده-علی احمدی-مهدی مالوردی-امیرحسین تقیان-صادق رحمانی

 

زمان تمرین:

نوجوانان:جمعه 94/2/25ساعت ۸

جوانان:جمعه94/2/25ساعت۹:۳۰

alireza007 بازدید : 89 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

باتلاش های هیات فوتبال وبا توجه به هماهنگی های به عمل آمده با واحد داوران هیات فوتبال شهرستان اصفهان از روز چهارشنبه 94/02/16 بخش بن رود و شهر ورزنه میزبان سومین دوره کلاس داوری درجه 3 فوتبال خواهد بود.

مدرس این دوره بر عهده آقای رضا دهقان مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و رئیس محترم هیات فوتبال شهرستان اصفهان خواهد بود .

داوطلبین می بایست در روز چهارشنبه و از ساعت 14 در دانشگاه پیام نور ورزنه حضور پیدا نمایند . داوطلبین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09132084980تماس حاصل نمایند .

alireza007 بازدید : 91 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال شهرستان اصفهان لایقی مسول واحد داوران گفت با توجه به کلاس توجیهی پیش فصل داوران لیگ فوتسال و اهمیت و ضرورت این موضوع که این این دوره می بایست با کارگاه عملی نیز ادامه پیدا نماید اشاره کرد به همین دلیل در روز سه شنبه 94/02/01 و از ساعت 15/30 به میزبانی هیات فوتبال بخش بن رود این کارگاه در سالن ورزشی تختی شهر ورزنه برگزار خواهد شد . وی همچنین گفت در این کارگاه که با حضور داوران لیگ برتر فوتسال برگزار خواهد شد داوران با نحوه قوانین داوری فوتسال به صورت عملی آشنا خواهند گردید .

alireza007 بازدید : 112 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (1)

جلسه پیش فصل و آمادگی داوران و ناظران جهت حضور در مسابقات لیگ فوتسال شهرستان اصفهان به میزبانی هیات فوتبال بخش جلگه و در دانشگاه آزاد اسلامی شهر هرند برگزار گردید . در این کارگاه توجیهی آخرین قوانین و آیئن نامه مسابقات برای حاضربن ارایه گردید . مدرس این جلسه محمد بیاتی از داوران به نام فوتسال کشور بود که با اریه گزارشها و پاور های مختلف کلیه قوانین را برای داوران بازگو نمود . در این کارگاه محمد لایقی مسول واحد داوران نیز با ارایه آیئن نامه مسابقات لیگ فوتسال برنامه های واحد داوران برای حضور موفق در این مسابقات را اریه کرد . همچنین در  پایان این جلسه مقرر گردید که جلسات ماهانه داوران به میزبانی بخشها و شهر های تابعه شهر ستان اصفهان برگزارگردد.

لازم به ذکراست که آقایان محمدمیری،جواد ابراهیمی،علیرضاقطبی،فرهاد علیان وحمیداسماعیلی از هیات فوتبال بخش بن رود دراین کلاس شرکت کردند.

 


 


alireza007 بازدید : 121 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (1)

سومین دوره کلاس داوری درجه 3 فوتبال شهرستان اصفهان از روز شنبه 93/12/23 به مدت 6 روز به میزبانی بخش بن رود و در شهر ورزنه برگزار می گردد .

مدرس این دوره آقای ایرج نظری از داوران پیشکسوت کشور می باشد که مسولیت برگزاری این کلاس را بر عهده دارند . سرپرستی دوره نیز بر عهده آقای محمد لایقی رئیس واحد داوران هیات فوتبال شهرستان اصفهان می باشد .

داو طلبین می بایست در روز شنبه و از ساعت 13 با حضور دراداره ورزش وجوانان به نشانی  بخش بن رود -شهر ورزنه -شهرک امام صادق (ع) جنب آموزش و پرورش در این دوره شرکت نمایند .

alireza007 بازدید : 97 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

به نام خدا

 

هیأت فوتبال بخش بن رود در نظر دارد یک دوره کلاس داوری درجه 3 فوتبال ویژه آقایان برگزار نماید؛

علاقه مندان جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک زیر به هیأت فوتبال مراجعه نمایند و یا با شماره۰۹۱۳۸۱۳۶۲۲۸ ابراهیمی تماس حاصل فرمایند.

۱-کپی کارت ملی

 

۲-کپی شناسنامه

 

۳-کپی آخرین مدرک تحصیلی

 

۴- ۳قطعه عکس

 

۵-فیش واریزی به مبلغ۰۰۰/ ۶۰۰ریال به نام هیات فوتبال نزد بانک ملی شعبه ورزنه

 

آخرین مهلت ثبت نام جمعه مورخ۱/۱۲/۹۳می باشد

 

هیات فوتبال بخش بن رود

درباره ما
Profile Pic
به وب هیات فوتبال بخش بن رود، وب رسمی این هیات خوش آمدید. شما میتوانید آخرین اطلاعیه ها، اخبار و نتایج مسابقات را از این وب دنبال نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد پنج ماهه ی هیات فوتبال بخش بن رود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 1,573
  • بازدید کلی : 24,209